az +994 50 247 81 85 info@granattravel.az

Giriş

Qeydiyat

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
İstifadəçi Adı*
Password*
Confirm Password*
Ad*
Soyad*
Poçt ünvanı*
Əlaqə Nömrəsi*
Ölkə*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Giriş
az +994 50 247 81 85 info@granattravel.az

Giriş

Qeydiyat

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
İstifadəçi Adı*
Password*
Confirm Password*
Ad*
Soyad*
Poçt ünvanı*
Əlaqə Nömrəsi*
Ölkə*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Giriş

Şəki Turu

(0 Rəy)
Qiymət
Başlıyan qiymət80 AZN75 AZN
Qiymət
Başlıyan qiymət80 AZN75 AZN
Tam ad*
Poçt ünvanı*
Sorğunuz*
İstək Siyahısına Saxla

Adding item to wishlist requires an account

87

New

Why Book With Us?

  • No-hassle best price guarantee
  • Customer care available 24/7
  • Hand-picked Tours & Activities
  • Free Travel Insureance
Qoşa qala qapısı
Qoşa qala qapısı
Ətraflı

Tur 5 saat davam edir: 24/7

• Şəki (Alban kilsələrinin anası) 
• Şəki kervansarayı 
• Şəki xan sarayı 
• Şəki xanımın xanımları

Turun başlamağına 10 gün qalmış turdan imtina edildikdə ödənilmiş məbləğin 0 %-i geri qaytarılır

 

Başlama yeri

Tur Qoşa qala qapısının qarşısından başlanır
 Əlavə (Koroğlu metro stansiyasından da  qatılmaq mümkündür)

Başlama : (Qoşa qala qapısı) : 09:30
                   (Koroğlu ) : 09:50 — 10:00

Dünüş : (Qoşa qala qapısı) __:__
                   (Koroğlu )      __:__

Davamiyyət

10 saat

Qiymətə daxildir

  • Bələdçi
  • Marşrut üzrə proqramda olan məkanların ziyarəti
  • Kondisoner və Wi-fi ilə təmin olunmuş Nəqliyat

Qiymətə daxil deyil

  • Şəxsi xərclər
  • Hər hansı əlavə istəklər
Turdan nə gözlənilir

Şəki şəhəri Gürcüstanın sərhədinə yaxın Bakının qərbinə 380 km məsafədə yerləşir. Şəki dərin ağaclar və yaşıl vadilər, zəngin bulaqlar, bulaqlar, təmiz çaylar, su düşürmələri və zəngin meşə və alp çəmənlikləri ilə zəngin olan mineral su bulaqları ilə zəngin bir mənzərəli dağlıq ərazidə yerləşir. Ölkənin ən gözəl və gözəl yerlərindən birində Şəkidən uzaq olan Markhal Resort edir.

Arxeoloji məlumatlar göstərir ki, şəhər Qafqazın ən qədim yaşayış məntəqələrindən biri hesab edilə bilər; ərazisindəki bir çox tapıntı 2500 ilədək köhnədir.

Şəhər çoxsaylı tarixi və memarlıq yerləri ilə öyünə bilər, lakin onun qüruru 18-ci əsrdə inşa edilmiş Şəkin xanların qədim möhtəşəm kral sarayıdır. Daş qalınlığında möhtəşəm divar rəsmləri və şüşəli pəncərələrlə bir dırnaq olmadan. Çox cəlbedici Gemsen-Geresen qalası (8-9-cu əsrlər), çoxsaylı karvansaraylar, Şəki Xanı, Juma məscidi (XVIII əsr), Gileilin məscidi minarəsi (18-ci əsr) və orta əsrlərdəki hamamlardır.

Şəki əsas sənətkarlıq mərkəzidir. Yerli sənətkarlar tərəfindən burada zərgərlik və gravür ala bilərsiniz. Şəki öz teatrını, tarixi muzeyini, Azərbaycan yazıçısı və filosof MFAhundovun ev-muzeyinə malikdir.

Şəki şəhəri yaxınlığında çoxsaylı tarixi abidələr qalmışdır. Bunlar arasında Kutkaşen, Sumq qalası və İlisu məscidi (XVIII əsr), Qalası və Kiş türbəsi, Ukharı-Şardaşlarda (MÖ 4-cü əsr – 5-ci əsr) bir qala, “Qüllə” Orta-Zizitdə yerləşən bir məbəd, Babaratma türbəsi, Kaha qalası (XVI əsr), Zakatala yaxınlığında Şamil qalasının qalıqları.

Marşrut

Məkan 1Kiş Məbədi

Şəki rayonunun Kiş kəndində yerləşən bu məbəd əsrlər boyu Qafqaz Albaniyası kilsəsinin dini maarif mərkəzi olmuşdur. Alban apostol kilsəsi Qafqazda, eləcə də bütün xristian dünyasında ən qədim kilsələrdən sayılır. Albaniyada xristianlığın yayılması və ilk kilsənin yaradılması apostolların adı ilə bağlıdır. Alban müəllifi Musa Kalankatuklunun verdiyi məlumatdan aydın olur ki, Albaniyada erkən xristian cəmiyyətinin yaranması apostollar Faddey, Yelisey, Varfolomeyin adları ilə bağlıdır.
Qədim mənbələrdə ilk kilsənin Kiş kəndində (Gis) tikilməsi haqqında məlumatlar var. Maraqlıdır ki, məbədin yerləşdiyi kənd iki min ildən artıqdır ki, “din, etiqad, pərəstiş” mənasına gələn “Kiş” adlanır.
Rəvayətə görə, İsa peyğəmbərin din qardaşı müqəddəs Yakov xristianlığı təbliğ etmək üçün müqəddəs Yeliseyi Albaniyaya göndərir. Çola vilayətində missionerlik etdikdən sonra ölkənin Uti vilayətinin Kiş kəndinə gələn müqəddəs Yelisey orada kilsə tikdirir. Bu kilsə yalnız Qafqaz Albaniyası ərazisində deyil, ümumiyyətlə, Qafqazda tikilmiş ilk xristian kilsəsidir.
Əslində tədqiqatçıların Yeliseyin kilsə tikmiş olduğu Kiş kəndi haqqında müxtəlif fərziyyələri var. Z.N.Yampolski həmin yaşayış məntəqəsinin Şəkidə yerləşən Kiş kəndi, R.B.Göyüşov isə bu kəndin Xocavənd rayonundakı Kiş kəndi olduğunu iddia etmişlər.
Uti vilayətinin indiki Şəki-Zaqatala bölgəsinin ərazisini əhatə etdiyini nəzərə alaraq, bu məntəqənin məhz Şəkidə olduğunu söyləmək mümkündür. Həmçinin keçmiş Uti vilayətinin ərazisinə aid olan Şəki-Balakən bölgəsindəki Qum (IV-V əsrlər), Ləkit (V-VI əsrlər), Orta Zəyzid (VI-VII əsrlər) və s. kimi məbədlərin olması da bu fikri bir daha təsdiqləyir.
2000-2004-cü illərdə Kiş apostol kilsəsinin ərazisində arxeoloji qazıntılar aparılmışdır. Arxeoloji qazıntılara memarlıq doktoru Vilayət Kərimov rəhbərlik etmişdir. Bu qazıntılar məhdud ərazidə aparılmasına baxmayaraq, Kiş məbədinin fəaliyyəti dövrünün bütün mərhələlərini izləməyə imkan vermişdir. Arxeoloji tədqiqatın nəticəsində aydın olmuşdur ki, Kiş məbədi sadə təkzallı bazilikadan günbəzli memarlığadək beş tikinti mərhələsi keçmişdir.
Kiş məbədinin memarlıq xüsusiyyətləri Qafqaz Albaniyası memarlığının ilkin xristian mərhələsinə aiddir. Məbədin ən aşağı qatlarının arxeoloji tədqiqi mübahisələrə səbəb olan onun ilkin tikinti tarixini təyin etməyə imkan yaratmışdır. Abidə dövrümüzə yeniləşdirilmiş görkəmdə gəlib çatmışdır. Məbədin divarları həm içəridən, həm də çöl hissədən qismən suvaqlanmışdır. Qapı və pəncərələrə istinadən yenidənqurma işlərinin tikilinin yuxarı hissəsində aparıldığını söyləmək olar. Kilsə özündə ilkin və sonrakı tikililərin maraqlı detallarını saxlayır. Kiş məbədi əhəngdaşından tikilmişdir. Məbədin daxili cüt sütunla iki hissəyə bölünür. Divarlarda heç bir yazı yoxdur. Mehrab mərkəzdə yerləşib və düzbucaqlı formasındadır. Kiş məbədi qədim bünövrə üzərində tikilmişdir. III-V əsrlərdə onun üzərində kiçik təkzallı bazilika tipli kilsə tikilmiş və VI-VII əsrlərdə həmin kilsə memarlıq formasını dəyişmişdir.
Arxeoloji qazıntılar zamanı məbədin şimal-şərq divarlarının yarımqövs çıxıntısının altında torpaq qəbir aşkar olunmuşdur. Burada iki öküz başı dəfn olunmuşdur. Kəllələrin üzərində və ətrafında müxtəlif tipli dulus qabların qırıqları, buynuz qırığı, yumru daş, heyvanların digər sümükləri arasında isə sümük ox aşkar olunmuşdur. Qəbrin dulus avadanlığı Kür-Araz mədəniyyətinə aid olan iri qabların hissələrindən ibarətdir. Dulus məmulatı yerli xarakterlidir.
Torpaq qəbir e.ə. IV-III minilliyin qovşağına aiddir. Arxeoloq N.M.Muxtarovun verdiyi məlumata görə, 1864, 1930-cu illərdə kilsə ermənilər tərəfindən təmir olunmuş və nəticədə onun görünüşü əsaslı şəkildə dəyişdirilmişdir. Belə güman etmək olar ki, bu yenidənqurma işləri 1836-cı ildə Rusiya hakim dairələrinin qərarı ilə Alban kilsəsinin ləğv olunmasından sonra Kiş məbədinin erməni kilsəsi memarlığına uyğunlaşdırılması məqsədilə edilmişdir.
Vaxtilə məbədin üzərində onun müqəddəs apostol Yelisey kilsəsi olduğunu və 1244-cü ildə Alban kilsəsinin arxiadiakonu Serafin tərəfindən yenidən qurulduğunu bildirən kitabə olmuşdur. XIX əsrin 30-cu illərində Alban kilsəsi Sinodun qərarı ilə rəsmən ləğv edildikdən sonra bir çox digər alban məbədləri kimi bu məbədin də kitabəsi tamamilə pozulmuşdur.

Məkan 2Şəki Karvansarayı

Ərazisində Böyük İpək Yolunun keçdiyi Azərbaycanın ən qədim sənətkarlıq, ipəkçilik və ticarət şəhəri olan Şəki karvan yolları vasitəsilə digər xanlıqların və bir çox xarici ölkələrin ticarət mərkəzlərini özündə birləşdirirdi. Əlbəttə ki, belə bir təbii-coğrafi və strateji şəraitə malik şəhərdə karvansaraların olmaması mümkün deyildir.

XVIII-XIX əsrlərdə şəhərdə inşa edilmiş karvansara binaların təkcə karvanların və səyyahların qalması üçün deyil, həm də müxtəlif ticarət əməliyyatlarının aparılması üçün də nəzərdə tutulurdu.

Özünün böyüklüyü və ticarət üçün əlverişliliyi ilə bütün Zaqafqaziyada məşhur olan Yuxarı Karvansara XVIII-XIX əsrlərdə Şəkidə olan 5 böyük karvansaradan (“İsfahan”, “Təbriz”, “Ləzgi”, “Erməni”, “Təzə Karvansara”) dövrümüzə qədər gəlib çatmış iki karvansaradan biridir. Digəri – Aşağı Karvansara.

XVIII əsrə aid olan hər iki abidə yerli ustalar tərəfindən tikilmişdir. Bu abidələr həm tikiliş həm də şərait baxımından çox rahat və gözəl olub, iri miqyaslı sövdələşmələrin, alış-verişlərin aparılması üçün əlverişli şəraitə sahib olmuşdur

Məkan 3Şəki xan sarayı

Şəki xan sarayı — Şəki şəhərindəki tarixi sənət əsəri, dünya abidələri siyahısına daxil edilmişdir. Qala divarları ilə əhatə olunan bu tikili ikimərtəbəli olmaqla altı otaqdan, dörd dəhlizdən, iki güzgülü eyvandan ibarətdir. Daha əvvəllər “Divanxana” adlanmışdır. Şəki xanlığının 1819-cu ildə ləğv edilməsindən burada şəhər məhkəməsi yerləşdi. Hal-hazırda muzey kimi fəaliyyət göstərir.Şəki xan sarayının başçısıda molla Pənah Vaqif olmuşdu.Sarayın tikintisi ilə bağlı bir neçə rəvayət var.Deyilənə görə Şəki xanı özünə dünyanın ən yaxşı sarayı tikdirmək fikrinə düşür.Sarayın tikintisi başa çatanda xan memardan”Bundan daha yaxşısını tikə bilərsən?”-deyə soruşduqda “bəli” cavabı alır və hirslənərək memarı öldürür.

Müasir dövrdə

“Şəki xan sarayı” adı ilə tanınan bu bina – “Məhəmmədhəsən xan divanxanası” Məhəmmədhəsən xan tərəfindən tikdirilmişdir. Binanın tikintisinə 1789-1790-cı ildə başlanılıb. Çox vaxt onun tikilmə tarixi səhvən “Şəkixanovların evi“nin (“Müştaq imarəti” – “Qurğuşunlu otaq”ın) tikilmə tarixi ilə qarışdırılır. Binanın inşasına o vaxt 32 min çervon, yaxud, 32 min İran tüməni məbləğində pul xərclənmişdir. Memar şirazlı Zeynalabdindir. Qala biyar yolu ilə tikilmişdir. Qaladakı indiki kilsə 1828-ci ilə qədər xanın ev məscidi idi və göstərilən ildə ruslar tərəfindən indiki formaya, yəni xaç formasına salınmış və kilsə edilmişdir. Ruslar xanın hərəmxanasının yerində isə türmə binası tikmişlər. Qalanın dörd küncündəki 4 böyük bürc də ruslar tərəfindən topdan atəş açmaq üçün inşa edilmişdir.

.Sarayın hər iki mərtəbəsi eyni quruluşdadır. Mərkəzdə böyük salon və salonun hər iki tərəfindəki dəhlizlərə bitişən yan otaqlar vardır. Binanın plan quruluşu, yəni hər mərtəbədə 3 otağın olması cənub hissədə aydın əks olunur. Mərtəbələr daxildən pilləkənlərlə əlaqələndirilib. Salonların şimal hissəsində iki kiçik otaq arasında xanişin adlanan yerləşkələr var. Tavanı güzgülənmiş alt xanişində fəvvarəli mərmər hovuz tikilmişdir.

Binanın baş fasadı dünyada analoqu olmayan ən xırda, həndəsi fiqurlara bölünmüş, ağac parçaların aralarına müxtəlif rəngli şüşələr geyindirilmiş şəbəkə pəncərə və qapılardan ibarətdir. Şəbəkələrin hər bir kvadrat metri orta hesabla 5000, mürəkkəb yerləri 14000 ağac və şüşə şəbəkədən ibarətdir. Binada mismar və yapışqandan istifadə edilməmiş, ağac və şüşə parçaları bir-birinə geyindirilmişdir. Saray divarın ornamentliyi, piştağların genişliyi, naxışlı şəbəkələr, müxtəlif naxışlar, gəc üzərində oymalar məharətlə işlənmişdir. Binanın daxilində həndəsi naxışlara, nəbatat rəsmlərinə, süjetli və quş rəsmlərinə, döyüş və ov səhnələrinə daha geniş yer verilmişdir. Zövqlə işlənmiş taxçalar, güzgülü buxarılar əsl sənət nümunəsidir. Saraydakı naxışların zənginliyi, rəng çalarları, stalaktit oymal olduqca gözəldir. Otaqların divarları ilə yanaşı tavanı da yaraşıqlı naxışlarla bəzədilmişdir.

Dünya şöhrətli türk şairi Nazim Hikmət saraya baxdıqdan sonra belə yazmışdır: “Əgər Azərbaycanın başqa qədim tikililəri olmasaydı, bircə Şəki Xan sarayını dünyaya göstərmək bəs edərdi”.

Şəki xan sarayının çox böyük şöhrət qazanmış divar rəsmləri XVlll əsrdə yaranmışsa da, sonralar dəfələrlə təmir edilmişdir. Sarayının divar təsvirlərini işləyən bir neçə nəqqaş və ustanın adı binanın içində müxtəlif yerlərdə yazılmışdır. Həmin sənətkarların XlX əsrin sonunda binada işləməsi kitabələrdən məlumdur. XVlll əsrdə ilk təsvirləri işləyən nəqqaşın adı bunların içində qeyd edilməyib. Binada ikinci mərtəbənin tavanındakı təsvirdə ustad Abbasqulunun adı yazılmışdır. Ancaq Abbasqulunun bu təsvirləri nə vaxt işləməsi haqqında əlimizdə heç bir məlumat yoxdur. İkinci mərtəbənin salonundakı təsvirləri XlX əsrin axırlarında təmir edən və bəzilərini yenidən işləyən boyaqçının qarabağlı usta Qəmbər olduğu salonun divarlarında qeyd olunmuşdur. XlX əsrin axırlarında xan sarayının birinci mərtəbəsindəki salonun təsvirlərini təmir edən şamaxılı ustad Mirzə Cəfərin adı həmin salonun giriş qapısının yuxarısında yazılmışdır. 1955–1956-cı illərdə memar H.Q Rzayevin layihəsi və başçılığı ilə burada geniş bərpa işləri aparılmış və abidə ilkin halına qaytarılmışdır.

Xəritə

Şəkillər